Quilt plans #1

Como vos disse aqui, depois do primeiro quilt comecei logo a planear os próximos. Por isso, durante uma série de 4 posts vou mostrar aqui os planos que tenho para uns quilts e pedir a vossa opinião sincera quanto à escolha dos tecidos / padrões.

As I said here, after the first quilt I immediately started planning the next. So, during a series of four posts will show you the plans I have for some quilts and ask for your honest opinion as to the choice of fabrics / patterns.
 Para mim, para a minha querida casa, para o meu lar e para as minhas noites de sofá, um quilt de tamanho generoso, com a linha Commute de Jay Cin. Estes tecidos foram encomendados na Etsy, esse maravilhoso lugar online onde nos podemos perder todos os dias. A Lela da Cedar House Fabrics é uma simpatia e trata de tudo com uma eficácia impressionante. Já tratei também de colocar no meu mood board de quilts o padrão que planeio seguir e que será este. A partida não me parece um quilt muito complicado pois usa peças grandes e parece-me ser algo permissivo quanto ao alinhamento das costuras. Que me dizem vocês?

Colorbrick Quilt
from Stitched in Color
 For me, to my beloved house, to my home and my nights on the couch, a generously sized quilt, with Commute from Jay Cin. These fabrics were ordered on Etsy, this wonderful place online where we can lose our minds every day. Lela from Cedar House Fabrics is a sweet girl that handles your orders with impressive efficiency. I have also started to Pin some wuilt love on Pinteres. For this particular quilt I am planning to follow this pattern. It does not seem a very complicated quilt because it uses large pieces and it seems to be somehow permissive about seams alignment. What says you?

No comments:

Post a Comment